piątek, 1 sierpnia 2014

One-shot: Ah, ten Drań! (Jak nie kochać Kakashi'ego?)

Witam Was moi drodzy Czytelnicy!

Niestety nie jest to kolejny rozdział Mafia o Machibuse, który pojawi się... jedyny bóg wie kiedy.
Chcę zaprosić Was gorąco do czytania mojego One-shota "Ah, ten Drań! (Jak nie kochać Kakashi'ego?)", który pojawił się na moim blogu z one-shotami: www.sakue-one-shots.blogspot.com
Tam też znajduje się więcej informacji odnośnie tego tekstu.
Jeszcze raz zachęcam do czytania i komentowania :).

Do poczytania!

1 komentarz:

  1. Witam,
    drogi autorze niedawno natrafiłam na ten blog, i jestem zachwycona historia jest ciekawa, czyta się rewelacyjnie, po prostu nie potrafiłam się oderwać od tekstu... mam nadzieję, że niebawem pojawi się nowy rozdział...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń