wtorek, 25 czerwca 2013

Remont generalny

Witajcie!


jak widzicie moje blogi w przeciągu dwóch dni przeszły mały remont generalny. Na pierwszy rzut oka może nie widać nic szczególnego jednak myślę, że zauważycie zmiany.
Na wszystkich blogach, na pasku bocznym, umieściłam wszelaki możliwy kontakt ze mną i mam nadzieję, że będziecie z tego korzystać =3.

Na tym blogu zaszło chyba nieco więcej zmian poczynając od zmiany adresu a na opisach bohaterów kończąc.
Chciałabym abyście zapoznali się z nowymi opisami postaci. Dodałam kilka informacji. Po za tym wydaje mi się, że teraz ich spis jest bardziej przejrzysty.
Spis rozdziałów także uległ małej zmianie.
Usunęłam z tego bloga opowiadanie Kusa no Nioi jednak nie martwcie się, nie znika ono na zawsze =3. Postanowiłam w końcu je poprawić i kiedy już to zrobię to prawdopodobnie umieszczę je na osobnym blogu tak abyście mogli przeczytać je jeszcze raz już ulepszone.
Oneshoty zostały przeniesione na zupełnie innego bloga tak żeby i wam i mnie było wygodniej poruszać się po stronie.
No i musicie przyzwyczaić się do nowego adresu bloga ^^.
Po za tym chyba nic więcej się nie zmieniło tak więc już spokojnie możecie czytać.

Zapraszam także na:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz