piątek, 15 marca 2013

Versatile Blogger Award

Zasady:

1. Podziękować nominującemu bloggerowi na jego blogu.
2. Pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" na swoim blogu.
3. Ujawnić siedem faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować piętnaście blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów dotyczących Sakue:

1. Moja fascynacja homoseksualizmem i wszystkim co z tym związane zaczęła się w zasadzie od mojego homoseksualnego wujka i jego (teraz już niestety byłego) chłopaka. A przygoda z SasuNaru od stwierdzenia, że dwaj główni bohaterowie mojego ulubionego anime (tak, Naruto i Sasuke) pasują do siebie idealnie xD. Potem już wiadomo... z górki po pierwszym wklepaniu w google "Naruto i Sasuke" i odczytaniu znaczenia hasła "yaoi".
2. W niedalekiej przyszłości chcę zmienić płeć.
3. Aktualnie jestem w drugiej klasie technikum budowlanego.
4. Niegdyś byłam bardzo aspołeczna. Teraz trochę to ustępuje jednak trzymam się z niewielką grupą zaufanych ludzi.
5. Urodziłam się 13 lipca o godzinie 13:00 (bo szczęścia nigdy za wiele).
6. Zanim poznaliście mnie jako autorkę yaoi i podobnego typu opowiadań pisałam fanfiki dotyczące zespołów: Simple Plan, Good Charlotte czy Avenged Sevenfold.
7. Niesamowicie irytują mnie kobiety (bez obrazy dla wszystkich pań). Oczywiście mam kilka koleżanek i dosyć często rozmawiam z dziewczynami jednak czuję jakąś wewnętrzną niechęć.

Nominacje (kolejność przypadkowa):

PS. Gdyby ktoś chciał mnie kiedyś o coś zapytać to zapraszam na: http://ask.fm/SakueSeva

Wybaczcie mi tą długą przerwę w publikowaniu czegokolwiek. To nie tak, że zabrakło mi wena! Po prostu nie mam czasu. To tylko cholerny natłok zajęć >_<. W zasadzie pracuję nad trzema oneshotami i kolejnym rozdziałem MoM więc tylko trzymajcie kciuki żebym wkrótce miała okazję na dłużej zasiąść przed kompem.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :) Jest mi niezmiernie miło :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nominowałam Cię do "The Versatile Blogger" :3 Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: http://checkmate-yaoi.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger.html Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohayo ^^
    Bardzo podoba mi się twój blog dlatego postanowiłam nominować go do THE VERSATILE BLOGGER ^^
    Więcej szczegółów na moim blogu o to link:
    emiko-sasunaruyaoi.blog.pl
    Sayonara :**
    Życzę weny i pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. W imieniu swoim i współautorki bardzo dziękuję za tę nominację :D

    OdpowiedzUsuń