środa, 12 grudnia 2012

Kolejny rozdział...

Ohayo,

wiem, ostatnio trochę zamarłam z pisaniem (w zasadzie całkowicie zamarłam z pisaniem, czytaniem i komentowaniem) ale wiecie jak to jest. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła -_-. Chciałam wam napisać, że nowy rozdział się pisze i najprawdopodobniej opublikuję go 24 grudnia na dobry początek świąt no i z tej też okazji postaram się aby był on nadprogramowo dłuży. I może dodatkowo dorzucę jeszcze jakiegoś oneshota ;3. Wybaczcie, że musicie czekać ale wierzcie mi na słowo, że wolałabym pisać dla was opowiadanie niż uczyć się fizyki, matmy i historii architektury.

W takim razie do następnego rozdziału =3.
Pozdrawiam was cieplutko ;*.

5 komentarzy:

  1. Spokojnie, przecież poczekamy, byle nie za długo ;p
    Nauka mimo wszystko też jest ważna.

    Vixy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauka w sumie ważniejsza. Lepiej żebyś nie narobiła sobie problemów z nadrabianiem później. Poczekamy cierpliwie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, siostro! xD Pisanie rozdziałów, czytanie blogów i komentowanie jest dużo fajniejsze i bardziej pozytywne... ale jak mus to mus. ;/ Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ble, matma i fizyka :/ Ten kto powiedziała, ze matematyka to królowa nauk musiał być ... Eh nieważne :) Racja ucz się, a potem nam coś wrzucisz :) Jednak to nie zmienia faktu, ze czekamy niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam was bardzo za dalszy brak jakiejkolwiek notki. Wen po prostu mi uciekł. Jestem w trakcie pisania dwóch oneshotów i IV rozdziału Mafia o Machibuse, niestety żadnej z tych prac nie potrafię skończyć >_<. Postaram się wstawić coś jutro z okazji kończącego się roku 2012 i mam nadzieję, że mi się uda. Trzymajcie kciuki! =3

    OdpowiedzUsuń