niedziela, 23 czerwca 2013

Krótka informacja

Witam,
jak widzicie na razie nowego rozdziału nie ma, nad czym bardzo ubolewam. Miałam dodać coś w maju jednak nie dałam rady przez szereg operacji, które musiałam przejść. Przez ten fakt nie zdążyłam nawet do porządku zacząć rozdziału VI. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe tak bardzo jak myślę.
Pewnie już zauważyliście, że pod menu bloga znajduje się licznik odliczający dni do kolejnego rozdziału. Postanowiłam się sprężyć i napisać rozdział do 1-go lipca, tak na dobry początek wakacji =3.
W tym wypadku każdy wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny. A szczególnie te, które porządnie kopią w dupę! Mam nadzieję, że uda mi się spiąć oraz zmotywować i dam radę wstawić VI rozdział MoM już 1-go lipca.
Trzymajcie za mnie kciuki!

4 komentarze:

  1. ...trudno się pisze na telefonie, mając zaciśnięte kciuki, wiesz? ;_; TAK, MoM JUŻ NIEDŁUGO. *radośćbalangaszczęściemiłość* Powodzenia w pisaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bede czekac... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... buuu ;c noł, noł, noł...ubolewam razem z Tobą, a możliwe nawet, że bardziej ; /
    ale no cóż, przeżyłam tamtą przerwę, parę dni nie zrobi różnicy ;) mam jednak nadzieję, że nie każesz nam czekać zbyt długo, bo zwiędnę. :cc

    żyyyczę dużo weny i żeby Cię komary (wstrętne pipy ;__;) nie pogryzły :)

    `lubiącamasło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo =3. Jestem na dobrej drodze do zakończenia rozdziału o czasie, więc chyba nie pozwolę wam czekać dłużej niż przewidziałam =3.

      Na szczęście mnie komary nie lubią i raczej mnie unikają. Życzę ci żeby ciebie też zaczęły unikać =3.

      Usuń